La Conselleria d’Educació ja ha publicat el calendari d’admissió per al proper curs.

L’alumnat de centres adscrits no ha de fer cap tràmit, ni al centre de primària ni a l’institut, ja que l’adscripció és automàtica.

La resta de l’alumnat, que vol cursar els seus estudis al nostre Centre el proper curs, ha de presentar la sol·licitud de plaça entre el 23 de maig i el 2 de juny.

La sol·licitud s’ha de presentar en el centre que es demana en primer lloc, o bé telemàticament.

Termini de presentació de sol·licituds: del 23 de maig al 2 de juny

Termini de presentació del requisit acadèmic: del 22 al 29 de juny

Pàgina web de la Conselleria d’Educació amb tota la informació sobre el procés d’admissió: http://www.ceice.gva.es/va/web/admision-alumnado/admision-de-alumnado

Si tenen qualsevol dubte sobre el procés o els tràmits, poden passar-se per la Secretaria del Centre (en horari de 9:00 a 13:00) o bé telefonar a l’IES (962718355).

Calendari d’admissió per al curs 2016-17
Etiquetat a: