Com ja és habitual, el passat 25 de novembre el Centre va commemorar el Dia Internacional contra la Violència de Gènere amb la simulació d’una manifestació que els alumnes van crear, de manera ben creativa, amb pedres. L’activitat va estar coordinada per les professores Lola Bertolín, professora de PT, i Manuela Martínez, coordinadora d’Igualtat del centre. L’exposició ha estat realitzada des de les àrees de tutoria, EPV de 3r d’ESO i l’alumnat de PT.

L’alumnat del segon curs del cicle de grau mitjà en Producció Agroecològica també hi va voler contribuir amb una creativa obra realitzada amb una arrel:

La “manifestació” va tindre ressò mediàtic i va aparéixer tant al Levante-EMV com a Riba-roja TV.

L’IES el Quint es “manifesta” en contra de la violència de gènere